Välkommen till min nya blogg!

Hej jag heter Muskan och är 12 år gammal, Jag har utsatts för mobbning när jag var yngre, Och idag tänkte jag på hur jag blev behandlad 3 år sen. Ifall man ser tänker på mitt liv hur det är idag så är det mycket bättre än vad det var då. Du är vacker! Dessa tre ord är bland de viktigaste orden du någonsin kommer höra i livet.
I am Beautiful är min blogg som bl.a. handlar om min vardag, Och mitt förtroende och annat. Och om hur samhället lyckas påverka oss. Jag hoppas verkligen ni gillar den och sprider den för att informationen som kommer skrivas i denna blogg kan vara riktigt viktigt för andra att veta!
Det här är jag:
 
Hoppas verkligen ni följer denna blogg och får tycke för den! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0